Vlam in de pan in de Prunusstraat Selwerd

groningen-selwerd-prunusstraat-vlam in de pan 08-2013-2 Een verhitte frituurpan volgens de brandweer was de oorzaak dat de brandweer uitrukte vanavond in Selwerd in de Prunusstraat. Vele bewoners waren geschrokken maar met expertise van onze brandweer was de zaak snel onder controle en keerden brandweer en bewoners weer huiswaarts.

Deze diashow vereist JavaScript.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *